Leveringstid 1-2 hverdage

Indkøbskurv

Der er ingen produkter i kurven.

Nyt fra support

Mest relevante emner for Saphe support lige nu. Læs dem inden du kontakter os. Opdateret: 04-08-2020 15.50


Vores åbningstid er fra 10:00 – 16:00.


Samsung brugere oplever problemer, app’en virker ikke når skærmen er slukket. Efter en opdatering af nogle Samsung telefoner, skal app’en nu have tilladelse til at bruge placering og Bluetooth i baggrunden: Giv app’en tilladelse til at bruge placering og Bluetooth i baggrunden. Tjek også at strømsparefunktion er slået fra.


Særligt iPhone brugere kan opleve manglende alarmer, eller alarm ved start af deres tur. Dette kan i mange tilfælde skyldes at loaklitet ikke står på “Altid”, hvilket medfører at Saphe ikke kan få placering, medmindre app’en er synligt åben på skærmen. Saphe Link App’en skal åbnes før den virker – Sæt lokalitet til Altid


Ingen lyd via bilens anlæg eller din telefon? Din Saphe vil stadig give alarmer. Hvis telefonen er forbundet til bilens anlæg, afspilles alarmer her i stedet for på telefonen, dog kan dette på nuværende tidspunkt kun lade sig gøre, hvis bilens anlæg afspiller musik eller et opkald fra mobilen, og ikke når der høres radio på anlægget. Vi arbejder på en løsning.


Har du problemer med at forbinde til din Saphe? så læs denne artikel: Kan ikke forbinde til min Saphe.


Android brugere kan på nuværende tidspunkt ikke få sirene lyden på deres telefon, men deres Saphe giver stadig alarm som normalt, og de kan afspille andre lyde ved alarmer. Dette er noget vi arbjeder på at få implementeret snarest muligt.


Gå til vores supportunivers.


Bliv en del af Danmarks største trafikfællesskab