Leveringstid 1-2 hverdage

Indkøbskurv

Der er ingen produkter i kurven.

Mest relevante emner for Saphe support lige nu. Læs dem inden du kontakter os. Opdateret: 19-03-2021 15.15


App’en skal åbnes på iPhone. Tjek at Lokalitet er sat til “Altid” for Saphe Link.


Højt batteri forbrug fra app’enDette kan skyldes at din Saphe ikke frakobler din telefon. En løsning i mange tilfælde er at genstarte din Saphe: Saphe One, Saphe One+Saphe DriveSaphe MC.


Hastigheden svinger på Android. Dette kan også betyde manglende alarmer. På mange Android telefoner (set mest på nyere modeller) kan dette løses ved at slå “Placeringsnøjagtighed” fra i Indstillinger > Placering.


Saphe Drive viser et ikon med en hånd der holder en telefon. Dette betyder at der ligger en firmware opdatering til din Saphe Drive, og du skal åben app’en på telefonen for at opdatere din Saphe Drive. Ikon af en hånd med en telefon vises på skærmen


Når du får alarm stopper radioen i bilen? Dette sker kun for iPhone brugere, og er ikke reelt en fejl, men sker fordi app’en nu kan afspille alarmer via bilens anlæg. Vi har lavet en vejledning, der viser hvordan du retter indstillingerne i app’en, så alarmer ikke stopper radioen: Ændre Bluetooth kanalen for alarmer


Finder du ikke din udfordring i ovenstående, så kan du se flere vejledninger og guides ved at gå til vores Support side


Vores åbningstid er fra 8:00 – 16:00 (frokost 12:00 – 12:30).