Leveringstid 1-2 hverdage

Indkøbskurv

Der er ingen produkter i kurven.

Support


Mest relevante emner for Saphe support lige nu. Læs dem inden du kontakter os. Opdateret: 20-11-2020 10.54


Vores åbningstid er fra 8:00 – 16:00.


Saphe Drive viser et ikon med en hånd der holder en telefon. Dette betyder at der ligger en firmware opdatering til din Saphe Drive, og du skal åben app’en på telefonen for at opdatere din Saphe Drive. Ikon af en hånd med en telefon vises på skærmen


App’en skal åbnes på iPhone. Efter nyeste opdatering (2.9.0 (10)) til iPhone, skal man åbne app’en manuelt, hvis man har lukket den, ved at “swipe op” på den. Vi arbejder på at finde en forklaring og løsning. Hvis du ønsker besked herom, så skriv til support@saphe.dk.


Samsung brugere oplever problemer, app’en virker ikke når skærmen er slukket. Efter en opdatering af nogle Samsung telefoner, skal app’en nu have tilladelse til at bruge placering og Bluetooth i baggrunden: Giv app’en tilladelse til at bruge placering og Bluetooth i baggrunden. Tjek også at strømsparetilstand er slået fra.


Ingen lyd via bilens anlæg eller din telefon? Din Saphe vil stadig give alarmer. Hvis telefonen er forbundet til bilens anlæg, afspilles alarmer her i stedet for på telefonen, dog kan dette på nuværende tidspunkt kun lade sig gøre, hvis bilens anlæg afspiller musik eller et opkald fra mobilen, og ikke når der høres radio på anlægget. Vi arbejder på en løsning.


Har du problemer med at forbinde til din Saphe? så læs denne artikel: Kan ikke forbinde til min Saphe.


Gå til vores supportunivers.