Leveringstid 1-2 hverdage

Indkøbskurv

Der er ingen produkter i kurven.

Support


Mest relevante emner for Saphe support lige nu. Læs dem inden du kontakter os. Opdateret: 23-10-2020 14.38


Vores åbningstid er fra 10:00 – 16:00.


Viser 0 km/t eller “–“ på Saphe Drive eller i app’en ved forbindelse til en iPhone. Dette løses ganske simpelt ved at lukke app’en helt. Tryk 2 gange på “Hjem” knappen og swipe op på “Saphe Link” app’en. På iPhone 10 eller nyere se: https://support.apple.com/da-dk/HT201330


Samsung brugere oplever problemer, app’en virker ikke når skærmen er slukket. Efter en opdatering af nogle Samsung telefoner, skal app’en nu have tilladelse til at bruge placering og Bluetooth i baggrunden: Giv app’en tilladelse til at bruge placering og Bluetooth i baggrunden. Tjek også at strømsparetilstand er slået fra.


Ingen lyd via bilens anlæg eller din telefon? Din Saphe vil stadig give alarmer. Hvis telefonen er forbundet til bilens anlæg, afspilles alarmer her i stedet for på telefonen, dog kan dette på nuværende tidspunkt kun lade sig gøre, hvis bilens anlæg afspiller musik eller et opkald fra mobilen, og ikke når der høres radio på anlægget. Vi arbejder på en løsning.


Har du problemer med at forbinde til din Saphe? så læs denne artikel: Kan ikke forbinde til min Saphe.


Gå til vores supportunivers.